Image by Lalmch from Pixabay 

U jeku globalne pandemije koronavirusa mnogi su prisiljeni raditi od kuće, odnosno mnogi poslodavci imaju obavezu osigurati svojim djelatnicima adekvatne uvjete za siguran i bezbrižan rad od kuće.

U nastavku teksta donosimo nekoliko ključnih stvari koje se moraju uzeti u obzir prilikom postavljanja adekvatnih uvjeta za siguran i miran rad od kuće:

  1. Komunicirajte sa svojim osobljem kako ne bi došlo do zabuna i gluhih telefona, odnosno kako bi se uzajamno ispunila sva očekivanja. U ovom smislu rad vam mogu olakšati aplikacije kao što su Slack, Chanty, Fleep, Flock i druge.
  2. Osigurajte svojim zaposlenicima adekvatnu opremu za rad. Ukoliko je potrebno, participirajte u troškovima poboljšanja internetskog kućnog paketa kako bi svojim zaposlenicima omogućili kvalitetniju internetsku vezu. Nesmetanost internetske veze kroz cijeli dan omogućava brzu i efikasnu komunikaciju i suradnju na svim vašim poslovima i projektima.
  3. Napravite i dokumentirajte plan za nadolazeću krizu. Pripremite se na najgore, razmislite o financijskoj stabilnosti, odnosno o likvidnosti vaše tvrtke. Napravite financijski plan za naredni period te pomno isplanirajte gdje ćete napraviti uštede.

Tvrtka Portus et Navem d.o.o. za poslovno i sigurnosno savjetovanje nudi usluge uspostave poslovne sigurnosti s posebnim osvrtom na financijsku konsolidaciju i pripremu za nadolazeću ekonomsku krizu uzrokovanu pandemijom novog koronavirusa.

Prepoznavajući neizvjesnost situacije, odnosno daljnjeg razvoja pandemije, stručnjaci tvrtke Portus et Navem d.o.o. redovno i aktivno monitoriraju situaciju na poslovnom tržištu Republike Hrvatske i Europske unije. Također, posebna pozornost usmjerena je na praćenje promjena nacionalnog zakonodavstva, odnosno praćenje svih mjera koje donosi Vlada Republike Hrvatske te svoja poslovna rješenja prilagođava istima.

Image by Lalmch from Pixabay 

U jeku globalne pandemije koronavirusa mnogi su prisiljeni raditi od kuće, odnosno mnogi poslodavci imaju obavezu osigurati svojim djelatnicima adekvatne uvjete za siguran i bezbrižan rad od kuće.

U nastavku teksta donosimo nekoliko ključnih stvari koje se moraju uzeti u obzir prilikom postavljanja adekvatnih uvjeta za siguran i miran rad od kuće:

  1. Komunicirajte sa svojim osobljem kako ne bi došlo do zabuna i gluhih telefona, odnosno kako bi se uzajamno ispunila sva očekivanja. U ovom smislu rad vam mogu olakšati aplikacije kao što su Slack, Chanty, Fleep, Flock i druge.
  2. Osigurajte svojim zaposlenicima adekvatnu opremu za rad. Ukoliko je potrebno, participirajte u troškovima poboljšanja internetskog kućnog paketa kako bi svojim zaposlenicima omogućili kvalitetniju internetsku vezu. Nesmetanost internetske veze kroz cijeli dan omogućava brzu i efikasnu komunikaciju i suradnju na svim vašim poslovima i projektima.
  3. Napravite i dokumentirajte plan za nadolazeću krizu. Pripremite se na najgore, razmislite o financijskoj stabilnosti, odnosno o likvidnosti vaše tvrtke. Napravite financijski plan za naredni period te pomno isplanirajte gdje ćete napraviti uštede.

Tvrtka Portus et Navem d.o.o. za poslovno i sigurnosno savjetovanje nudi usluge uspostave poslovne sigurnosti s posebnim osvrtom na financijsku konsolidaciju i pripremu za nadolazeću ekonomsku krizu uzrokovanu pandemijom novog koronavirusa.

Prepoznavajući neizvjesnost situacije, odnosno daljnjeg razvoja pandemije, stručnjaci tvrtke Portus et Navem d.o.o. redovno i aktivno monitoriraju situaciju na poslovnom tržištu Republike Hrvatske i Europske unije. Također, posebna pozornost usmjerena je na praćenje promjena nacionalnog zakonodavstva, odnosno praćenje svih mjera koje donosi Vlada Republike Hrvatske te svoja poslovna rješenja prilagođava istima.