Koronavirus i poslovna sigurnost

Image by Gerd Altmann from Pixabay 

U jeku globalne pandemije koronavirusa mnogi su prisiljeni raditi od kuće, odnosno mnogi poslodavci imaju obavezu osigurati svojim djelatnicima adekvatne uvjete za siguran i bezbrižan rad od kuće.

U nastavku teksta donosimo nekoliko ključnih stvari koje se moraju uzeti u obzir prilikom postavljanja adekvatnih uvjeta za siguran i miran rad od kuće:

  1. Komunicirajte sa svojim osobljem kako ne bi došlo do zabuna i gluhih telefona, odnosno kako bi se uzajamno ispunila sva očekivanja. U ovom smislu rad vam mogu olakšati aplikacije kao što su Slack, Chanty, Fleep, Flock i druge.
  2. Osigurajte svojim zaposlenicima adekvatnu opremu za rad. Ukoliko je potrebno, participirajte u troškovima poboljšanja internetskog kućnog paketa kako bi svojim zaposlenicima omogućili kvalitetniju internetsku vezu. Nesmetanost internetske veze kroz cijeli dan omogućava brzu i efikasnu komunikaciju i suradnju na svim vašim poslovima i projektima.
  3. Napravite i dokumentirajte plan za nadolazeću krizu. Pripremite se na najgore, razmislite o financijskoj stabilnosti, odnosno o likvidnosti vaše tvrtke. Napravite financijski plan za naredni period te pomno isplanirajte gdje ćete napraviti uštede.

Tvrtka Portus et Navem d.o.o. za poslovno i sigurnosno savjetovanje nudi usluge uspostave poslovne sigurnosti s posebnim osvrtom na financijsku konsolidaciju i pripremu za nadolazeću ekonomsku krizu uzrokovanu pandemijom novog koronavirusa.

Prepoznavajući neizvjesnost situacije, odnosno daljnjeg razvoja pandemije, stručnjaci tvrtke Portus et Navem d.o.o. redovno i aktivno monitoriraju situaciju na poslovnom tržištu Republike Hrvatske i Europske unije. Također, posebna pozornost usmjerena je na praćenje promjena nacionalnog zakonodavstva, odnosno praćenje svih mjera koje donosi Vlada Republike Hrvatske te svoja poslovna rješenja prilagođava istima.